Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití Google AdWords jako marketingového nástroje pro firmy
Tůmová, Květa ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Pelc, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá internetovou reklamou Google AdWords a jejím využitím jako marketingového nástroje pro firmy. Jsou v ní vymezeny základní druhy internetové reklamy a její pozice na reklamním trhu v České republice. Práce se v teoretické části věnuje reklamě Google AdWords a jejímu fungování, založení a správě kampaní, struktuře účtu a možnostem jeho nastavení. Analytická část práce se zabývá vybranou kampaní a postupem při zadávání a vyhodnocování kampaně.

Viz též: podobná jména autorů
3 PELC, Vít
2 Pelc, Vladimír
3 Pelc, Vojtěch
3 Pelc, Vít
1 Pelc, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.