Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Pelc, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bil, Stanislav (oponent)
Značka balené vody Bonaqua patří na českém trhu nealkoholických nápojů mezi dobře zavedené značky. V roce červenci 2007 byla spuštěna kampaň "možná ti ulehčí cestu", která měla zajistit této značce mnohem silnější postavení na trhu. I když byla tato kampaň velmi úspěšná, dnes po třech letech od jejího spuštění, je jasné, že se základní cíle splnit nepodařilo. Tato práce se zabývá detailním popisem celé kampaně a následným testováním a hodnocením dopadů pomocí série hloubkových rozhovorů a skupinové diskuze. Díky množství získaných dat se podařilo identifikovat silné a slabé stránky této kampaně. U slabších prvků, pokud to bylo možné, bylo navrhnuto zlepšení. Tyto návrhy byly znovu testovány, aby se ověřily jejich možné dopady.
Analýza lyžařského střediska Hintertuxer Gletscher
Pelc, Petr ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Kazda, Oldřich (oponent)
Tato práce analyzuje lyžařské středisko Hintertuxer Gletscher nejen z pohledu lanových drah a vleků či nabízených služeb, ale také z pohledu dopravní dostupnosti a obslužnosti. První část obsahuje detailní popis technických údajů všech významných lanových drah v tomto středisku, sjezdových tratí a nabízených služeb. Druhá část pojednává o silniční síti a možnostech veřejné dopravy. Podrobně je rozebírána autobusová, železniční a letecká doprava

Viz též: podobná jména autorů
5 Pelc, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.