Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Senzorický marketing při interiérovém designu
Hrušková, Eliška ; Zimmermann, Miloslav (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá využití senzorického marketingu v interiérovém designu. V teoretické části jsou představeny základní koncepty senzorického marketingu a procesu marketingového výzkumu. Senzorický marketing posiluje zákaznický zážitek, ovlivňuje nákupní chování a zapamatovatelnost značky. Pozitivní výsledky aplikace senzorického marketingu v kavárnách jsou potvrzeny analýzou dat získaných z dotazníků. Bylo například zjištěno, že ač v prostorech nebyla příliš znatelná vůně kávy, většina respondentů si kávu objednala, což mohlo být způsobeno právě olfaktorickým marketingem na podvědomé bázi. Výrazné dekorativní prvky také zaujaly respondenty a podpořily lepší zapamatovatelnost značky. Preference respondentů ve většině případů odpovídaly teoretickým předpokladům. Práce porovnávala preference a pocity respondentů s objektivními daty z výzkumného dotazníku. Na závěr byly výsledky prezentovány a diskutovány.
Vliv stavebních investic do infrastruktury cestovního ruchu na rozvoj regionů
Fojtů, Jakub ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Dufek, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou regionální politiky EU ve vazbě na regionální rozvoj. Hlavní tématem bakalářské práce jsou veřejné stavební investice realizované do cestovního ruchu pomocí regionálních operačních programů z programového období 2007 - 2013. Cílem práce je zjistit, zda dochází k naplnění původních intervencí při schvalování těchto investic a zda prostřednictvím těchto investic dochází k rozvoji regionu.
Analýza marketingové komunikace veřejných stavebních projektů
Kocourková, Gabriela ; Trtílek, Petr (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové komunikace veřejných stavebních projektů. Hlavním cílem práce je zmapovat jaké nástroje marketingové komunikace využívají municipality ke komunikaci významu stavebních projektů s veřejností. V teoretické části práce autorka podrobně vysvětluje vše co se týká marketingové komunikace, marketingového výzkumu a online marketingu. V praktické části práce se autorka věnuje marketingové komunikaci Medlova náměstí a ARENA Brno. Na základě vlastní analýzy autorka navrhuje konkrétní změny, které by měly vést ke zlepšení veřejného mínění.
Analýza trhu s bydlením ve Vídni
Červeňan, Peter ; Mikulík, Michal (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s bydlením ve Vídni. V současnosti se bydlení stává nedostupnou komoditou zejména pro sociálně a ekonomicky slabší skupinu obyvatelstva ale i mladé lidi. Velkou zásluhou na tom má vysoká poptávka ale nízká nabídka na trhu s bydlením. Stát a samosprávy mají v této problematice velkou roli. Zejména při tvoření právních rámců podpory nebo ochrany občanů, nebo podpory výstavby a zprávy bytového fondu města. Cílem je přehledně analyzovat fungování systému městského nájemního bydlení ve Vídni, zjistit to, jaké aspekty na trh bydlení působí a porovnat bytovou politiku mezi Vídní a jinými městy.
Financování investice do nemovitostí z pohledu soukromého investora
Vlach, Lukáš ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá způsoby financování investic do nemovitostí a porovnává je. V teoretické části se zaměřuje na vysvětlení důležitých pojmů a principů. Praktická část zkoumá zvolené způsoby financování na vybraných typech nemovitostí.
Optimalizace nákladů na elektrickou energii při výstavbě
Fuchs, Marek ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Nový, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití elektrické energie při realizaci stavby. Teoretická část rozpracovává témata projektového řízení staveb a základní způsoby určování ceny stavebních děl. Dále pak také uvádí do tematiky zařízení staveniště a popisuje využití a nákladnost elektrické energie na staveništi. V praktické části diplomové práce byly teoretické informace konfrontovány s praxí. Byla provedena studie na modelové stavbě, kde byla podrobně popsána celková spotřeba elektrické energie využitá při výstavbě. Na základě modelové situace byly spočítány celkové náklady na elektrickou energii. Hlavním cílem práce bylo propočítat a charakterizovat jaký vliv budou mít změny ceny elektřiny na celkovou cenu stavby a také navrhnout optimalizaci nákladů na elektrickou energii.
Hodnocení nákladů investičního bytu v průběhu provozní fáze životního cyklu
Vlach, Lukáš ; Skřek, Daniel (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce hodnotí náklady spojené s vlastnictvím investiční bytové jednotky, a to v průběhu provozní fáze životního cyklu. Jejím cílem bylo identifikovat jednotlivé nákladové položky, které souvisí se správou investičního bytu a určit jejich podíl v celkovém provozním nákladu. Práce postupně zkoumala jednotlivé nákladové položky a zjišťovala, jaké náklady přinášejí. Následně byly zjištěné informace aplikovány na modelovém případě investiční nemovitosti, tudíž mohly být sestaveny peněžní toky během třicetiletého hodnoceného období. V závěru práce byly porovnány zjištěné náklady s nabízenými službami na trhu, které se zaměřují na správu investičních nemovitostí.
Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Pelčák, Svatopluk ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je aplikovat znalosti z oblasti stavebního řízení a ekonomiky do oblasti marketingu a podnikového plánování. V teoretické části jsou specifikovány základní marketingové znalosti pro přípravu marketingového plánu. Praktická část práce je zaměřena na výběr optimálního zaměření klubu (jemu odpovídajícímu dispozičnímu řešení) na základě marketingového výzkumu poptávky. Finální fáze se zabývá následným návrhem marketingového plánu korelujícího s vizí klubu.
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Mór, Kryštof ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je teoreticky popsat strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku a následně tyto získané poznatky z části teoretické, aplikovat v části praktické, při tvorbě marketingového plánu pro konkrétní stavební společnost.
Manuál komunikace inženýrských staveb v intravilánu s veřejností
Pokorná, Tereza Agnes ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Dufek, Zdeněk (vedoucí práce)
Komunikační manuál analyzuje v podmínkách statutárního města Brna výchozí stav a představuje konkrétní návrhy, jak správně komunikovat veřejné stavební investice města s důrazem na participativní pojetí veřejné správy. Dokument se tak může stát vodítkem pro výkon určitých částí agendy obecní samosprávy města Brna na úrovni Magistrátu i městských částí. Inženýrské stavby jsou typické svou relativně vysokou finanční zátěží pro veřejné rozpočty, komplikovaností realizace a tím, že po ukončení realizace nemusí být pro občany viditelné. Proto se stávají terčem kontroverze. Správně koncipovaná komunikace o těchto tématech s občany má potenciál zvýšit efektivitu veřejných investic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Pelcák, Stanislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.