Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vybraných marketingových ukazatelů na sociálních sítích
Pejcha, Martin ; Prášilová, Marie (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje investic do marketingu na sociálních sítích u vybraných společností a také vnímáním reklamy z pohledu uživatelů sítí. Práce analyzuje vývoj investic prostřednictvím časových řad. Data pro analytickou část byla poskytnuta zkoumanými společnostmi, kterými jsou Komerční banka, a.s., Pražská čokoláda, s.r.o. a Stunnview, s.r.o. Pro posouzení vlivu reklamy na uživatele sociálních sítí bylo provedeno vlastní dotazníkového šetření, které probíhalo od 25. listopadu 2016, do 31. ledna 2017. Za pomoci dotazníku bylo zjištěno, do jaké míry se uživatelé sociálních sítí nechávají ovlivnit reklamou při rozhodování o pořízení produktů, zda sledují diskuze a hodnocení produktů, případně nakolik se do hodnocení aktivně zapojují. Zjištěné výsledky byly porovnány s šetřením prováděným Českým statistickým úřadem v roce 2016. Získaná data jsou zpracována pomocí statistických metod pro testování vztahů kvalitativních znaků.

Viz též: podobná jména autorů
2 Pejcha, Mikuláš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.