Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza didaktické interakce u vybraných družstev házené
Peerová, Šárka ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název práce: Analýza didaktické interakce u vybraných družstev házené Cíle práce: Cílem práce je analyzovat chování a projevy trenérů z různých klubů v kategorii mladších žákyň během tří utkání na turnaji, zaznamenat jejich výsledky a poté jejich průměrné hodnoty na utkání porovnat mezi sebou a s teorií. Posuzovány budou hodnoty ze zkráceného kategoriálního systému analýzy didaktické interakce (ADI) a především poměry průměrných hodnot vybraných subkategorií mezi jednotlivými trenéry. Metoda: Údaje jsme získali od trenérů v podobě hlasového záznamu, který byl analyzován pomocí metody ADI. Na vyhodnocování získaných podkladů jsou použity metody numerické - tabulky a graf. Výsledky: Podle teorie je u trenéra dětí důležitý integrační projev a korekce. To podle získaných výsledků odpovídá. V praxi trenéři podávají spíše informace dominantní formou projevu. Projev integrační se ale také objevuje. Zaznamenána byla také korekce, která je v poměru s pozorováním nízká. Klíčová slova: Trenér, utkání, korekce, děti, házená, ADI
Komparace přípravy brankářek různých věkových kategorií v házené
Peerová, Šárka ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Komparace přípravy brankářek různých věkových kategorií v házené v letním přípravném období Cíle: Cílem práce je vyhodnocení porovnání odlišností jednotlivých kategorií brankářek v házené v letním přípravném období. Tři předem vybrané brankářky shromažďovaly data do tabulek a na základě jejich zápisů došlo k rozebrání zjištěných údajů. Posuzovány byly poměry mezi individuálním a hromadným tréninkem a mezi náročností tréninku s hodnocením brankářek během tréninkových jednotek v přípravném období, které u žen trvalo 6 týdnů, u starších dorostenek 5 týdnů, u starších žákyň 3 týdny. Výsledky nám ukazují, zda jsou mezi různými věkovými kategoriemi nějaké odlišnosti a jaké je jejich tréninkové zatížení. Metody: Údaje jsme získali od brankářek v podobě záznamu a metodou přímého i nepřímého pozorování. Na vyhodnocování získaných podkladů jsou použity metody numerické a grafické (tabulky a grafy). Výsledky: Výsledky práce nám potvrzují, že většina brankářů má málo individuálních tréninků, což se může odrazit na jejich výkonech. Potvrzují také, že kategorie žen má většinou větší objemovou stránku zatížení, ale obsahová stránka je srovnatelná s kategorií dorostenek. Klíčová slova: Brankářka, trénink, výkon, příprava

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.