Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Product placement v televizi - efektivní marketingový nástroj
Pecková, Ivona ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Bakalářská práce Product placement - efektivní marketingový nástroj se zabývá analýzou této nové formy reklamy. V teoretické části vymezuje pojem, jeho historii a seznamuje s jednotlivými typy product placementu. Zabývá se využitím product placementu jako marketingového nástroje a zvažuje jednotlivé faktory, které je třeba zvážit v rámci jeho zpracování v konkrétním televizním pořadu. Výhody, nevýhody a možná rizika této formy reklamy jsou analyzovány za pomoci SWOT analýzy. Práce dále rozebírá trendy, kterými se product placement ubírá, mezi něž patří například spolupráce s celebritami. V návaznosti na novelu zákona z 1.6.2010, která product placement v České republice povoluje, pojednává o legislativním procesu, který schválení této novely předcházel. Praktická část se zabývá vlastním marketingovým výzkumem, který zachycuje postoje předem určené cílové skupiny respondentů, kteří se pohybují v oblasti médií. Tyto postoje jsou dále za využití hypotéz porovnávány se stanovisky české veřejnosti z minulých let.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.