Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky Grom pro český trh
Pawlasová, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
V této diplomové práci je přiblížena teorie marketingové strategie značky v mezinárodním prostředí se zaměřením na její positioning. Teorie je následně aplikována na Grom - značku italské společnosti Gromart S.p.A., která vyrábí italské prémiové kopečkové zmrzliny. Hlavním cílem práce je vytvořit návrh marketingové strategie značky Grom pro český trh tak, aby odpovídala podmínkám na trhu.
Vliv dodací parity na stanovení ceny
Pawlasová, Veronika ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Práce se týká dodací parity (podmínky), jakožto konkrétní podmínky kupní smlouvy a analyzuje její vliv na stanovení ceny zboží.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.