Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Pavlishyna, Polina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem teoretické části této práce je popsat různé možnosti a prvky marketingové strategie společnosti a ukázat různá doporučení v oblasti plánování a přípravy marketingové strategie. Praktická část popisuje analýzu programu Volkswagen AG ojetých vozů Das WeltAuto. Analýza se zaměřuje na mezinárodní marketingové strategie, které jsou používány na trzích, kde působí, a popisuje jeho hlavní prvky, cíle a provedené. Konečným cílem této práce je analyzovat proces integrace různých značek na úrovni celé korporace a popsat proces implementace marketingové strategie pro speciální ojeté vozy programu Das WeltAuto na mezinárodní úrovni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.