Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dramatická výchova a osobnostní a sociální rozvoj
Pauzová, Veronika ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi osobnostního a sociálního rozvoje žáků prostřednictvím dramatické výchovy. Praktickou část tvoří rozbor celku deseti osmdesátiminutových lekcí, které byly realizované v deseti týdnech ve čtvrté třídě základní školy pracující na principech Montessori. Popisuje práci začínajícího pedagoga se školní třídou, která do té doby neměla zkušenost s dramatickou výchovou. Snaží se vystihnout, jak se daří metodami a technikami dramatické výchovy začlenit egoistické žáky. Odkrývá, jak žáci této třídy vybrané hodnoty vnímají, a kterých hodnotných vlastností si váží. Teoretická část vysvětluje, co to je dramatická výchova. Věnuje se jejím cílům, obsahům, formám, metodám a technikám. Nahlíží na souvislosti mezi dramatickou výchovou a osobnostním a sociálním rozvojem. Charakterizuje dítě ve vývojové fázi v období mladšího školního věku a školní třídu jako sociální skupinou. Informuje také o principech vzdělávacího systému Montessori. 4
Dramatická výchova a osobnostní a sociální rozvoj
Pauzová, Veronika ; Holemá, Irena (oponent) ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi osobnostního a sociálního rozvoje žáků prostřednictvím dramatické výchovy. Praktickou část tvoří rozbor celku deseti osmdesátiminutových lekcí, které byly realizované v deseti týdnech ve čtvrté třídě základní školy pracující na principech Montessori. Popisuje práci začínajícího pedagoga se školní třídou, která do té doby neměla zkušenost s dramatickou výchovou. Snaží se vystihnout, jak se daří metodami a technikami dramatické výchovy začlenit egoistické žáky. Odkrývá, jak žáci této třídy vybrané hodnoty vnímají, a kterých hodnotných vlastností si váží. Teoretická část vysvětluje, co to je dramatická výchova. Věnuje se jejím cílům, obsahům, formám, metodám a technikám. Nahlíží na souvislosti mezi dramatickou výchovou a osobnostním a sociálním rozvojem. Charakterizuje dítě ve vývojové fázi v období mladšího školního věku a školní třídu jako sociální skupinou. Informuje také o principech vzdělávacího systému Montessori. 4

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.