Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o.
Patka, Roman ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků. Cílem teoretické části je popis základních termínů a oblastí, které se k tématu vztahují. Blíže je definován pojem zákazník, jeho význam pro firmu, především význam jeho spokojenosti. Jsou popsány způsoby měření spokojenosti, analýza spokojenosti stávajících zákazníků, včetně analýzy zákazníků ztracených. Podána je stručná charakteristika firmy, v níž byl realizován výzkum. Výzkum byl koncipován jako smíšený. Kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření ve výzkumném souboru, který tvořilo celkem 179 respondentů, byl doplněn o kvalitativní analýzu hodnocení spokojenosti zákazníků pomocí služby Heuréka. Na základě výsledků výzkumu je v závěru práce uvedeno doporučení pro firmu, v níž byl výzkum prováděn. Doporučení se týká vedle možností změny nabídky služeb a produktů, ale i způsobu realizace hodnocení spokojenosti zákazníků firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.