Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing a jeho uplatnění v rámci vybraných subjektů cestovního ruchu
Parmová, Lucie ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce analyzuje vybraný subjekt cestovního ruchu a zkoumá uplatnění online marketingových nástrojů v jeho činnosti, z kterých zásadní roli hrají hlavně vlastní webové stránky a oficiální stránka na sociální síti Facebook. Cílem práce je na základě získaných statistických dat a analýz zhodnotit využití online marketingových nástrojů vybraného subjektu. Na základě těchto informací pak budou doporučeny návrhy na opatření pro vylepšení online marketingové komunikace. Teoretická část se zaměřuje na historii internetu a vývoj uživatelů internetu. Internet je srovnán s tradičními reklamními médii a jsou představeny formy online marketingu. U vybraného subjektu se zkoumá práce s online marketingovými nástroji a je zanalyzována úspěšnost jejich použití.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.