Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace společnosti mBank na českém trhu v letech 2007-2009
Papugová, Petra ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci, resp. komunikační mix společnosti mBank ve vymezeném období let 2007 až 2009 na českém trhu. Výchozí myšlenkou pro mě bude skutečnost, že tradiční marketingové nástroje ztrácejí efektivitu, stále ale zatím není možné hovořit o jejich překonání. Věnovat se budu jednotlivým komunikačním nástrojům, včetně nových trendů na poli marketingové komunikace, které umožňují nevšední a originální oslovení stávajících a potenciálních zákazníků. Současně na příkladu mBank představím široké možnosti, jež nové komunikační nástroje (zejména internetový, event a guerillový marketing) v rámci komunikačního mixu nabízí a tvoří tak vedle tradičních prostředků ideální doplněk. Pokusím se demonstrovat výhody a nevýhody jejich použití v porovnání s klasickými propagačními metodami. V závěru mé práce na základě uskutečněné analýzy poskytnu vlastní doporučení směřující k případným vylepšením marketingové komunikace společnosti mBank a také se pokusím o popsání možného směřování marketingové komunikace v nastávajících letech.
Proměna Literárních novin pod vedením Petra Bílka v letech 2010-2012
Papugová, Petra ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Batistová, Anna (oponent)
Literární noviny jsou na českém trhu tištěných periodik jedinečným titulem s dlouhou tradicí. Kulturně-politický týdeník vychází s několika přestávkami již od roku 1927 a napříč historickými etapami se jeho zaměření několikrát proměnilo. Cílem této diplomové práce je zachytit a popsat proměnu Literárních novin pod vedením Petra Bílka v letech 2010 až 2012. Věnovat se bude nejenom obsahové stránce, ale také tematické, redakční a vizuální. První kapitola diplomové práce stručně shrne vývoj periodika od roku 1927 do roku 2009 a zároveň uvede nezbytný historický kontext. Druhá a třetí kapitola se pak zabývá již vymezeným období let 2010-2012. V druhé kapitole bude popsán profil periodika, vlastnická struktura, profil čtenářů titulu, přiblíží redakční okruh a jeho proměnu, zmíní externí přispěvatele a také osobnosti, které do Literárních novin ve vymezeném období přispívali. Na závěr představí osobnost šéfredaktora Petra Bílka. Třetí část diplomové práce je pak věnována obsahové podobě titulu. Popíše stálé i nepravidelné rubriky, hlavní témata ve sledovaném období, pravidelné a příležitostné přílohy, vizuální podobu a internetovou verzi www.literarky.cz. V rámci jednotlivých rubrik představí třetí část také hlavní přispěvatele daných rubrik, převažující žánry a témata.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.