Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
Glaserová, Monika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Papoušková, Šárka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu ve společnosti Next PK s.r.o. a je zaměřena na výzkum věrnostního programu této společnosti. Cílem práce je analýza věrnostního programu a jeho vnímání věrnostními zákazníky společnosti. Práce je rozdělena na šest částí -- úvod, část věnovanou společnosti Next, teoretickou část, metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se skládá z charakteristiky spokojenosti, loajality a věrnostních programů. V metodologické části jsou uvedeny metody zkoumání a také medotika pro vyhodnocení výzkumu. Praktická část se skládá z průzkumu mezi věrnostními zákazníky firmy Next, kde je cílem analyzovat spokojenost či nespokojenost zákazníků. Závěr práce obsahuje shrnutí šetření a doporučení týkající se fungování věrnostního programu Next.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.