Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum českého trhu s biopotravinami
Pacltová, Pavlína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce "Marketingový výzkum českého trhu s biopotravinami" se zabývá spotřebitelským průzkumem trhu České Republiky o povědomí biopotravin. Cílem je zjistit postoje českých spotřebitelů k biopotravinám a zanalyzovat jejich nákupní zvyklosti. Kromě toho bych ráda zjistila, jaké mají spotřebitelé povědomí o společnosti Country Life, kterou jsem si vybrala pro srovnání svého výzkumu. Na základě vypracovaného průzkumu sestavím typického zákazníka společnosti Country Life. První dvě kapitoly mají přiblížit čtenáři, co je to marketingový výzkum, dalším úkolem je popsat metody výzkumu, kde jsem se nejvíce zaměřila na dotazování. Ve třetí kapitole jsem se věnovala biopotravinám a situaci na světovém i českém trhu. Následující kapitoly jsou stěžejní částí bakalářské práce, kde byl vypracován a vyhodnocen celý průzkum. Na závěr jsem uskutečnila doporučení pro prodejny Country Life, které jsem vyvodila ze závěrů průzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pacltová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.