Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing v maloobchodě
PLACHÁ, Jaroslava
Téma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena také analýza komunikačních prostředků, které Prodejna využívá. V Prodejně byl proveden experiment na změnu počtu prodaných kusů při změně umístění zboží. Z těchto analýz a experimentu vznikla řada doporučení, které pomohou zlepšit pozici na trhu.
Porovnání daňové evidence a účetnictví fyzické osoby provozující obchodní činnost
PLACHÁ, Jaroslava
Téma bakalářské práce je porovnání daňové evidence a účetnictví fyzické osoby provozující obchodní činnost. Teoretická část vysvětluje daňovou evidenci a účetnictví. Daňová evidence zahrnuje především peněžní deník, výkaz o majetku a závazcích a výkaz příjmů a výdajů. Účetnictví obsahuje účetní deník, kde jsou zachyceny veškeré účetní doklady. Analytická část porovnává oba způsoby účtování a zjišťuje, který způsob přinese podnikateli nejvyšší zisky a zatíží jej nejnižší daní.

Viz též: podobná jména autorů
2 Plachá, Jana
2 Plachá, Jarmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.