Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
PAUKNEROVÁ, Aneta
Bakalářská práce se zabývá studiem vlivu aroma marketingu na zákazníky v rámci restauračního zařízení Penzion Pohádka. Sebraná data z dotazníkového šetření a pozorování analyzují, zda má tento typ marketingu dopad na spokojenost zákazníků v dané restauraci. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh konkrétní aplikace aroma marketingu ve vybraném podniku cestovního ruchu. Metodika zahrnuje kombinaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazníkového šetření a pozorování. Výsledné poznatky ukázaly, že vůně skořice pozitivně ovlivňuje vnímání prostředí restaurace, přispívá k celkové spokojenosti zákazníků, zvyšuje finanční útratu zákazníků, prodlužuje strávenou dobu v restauraci a další. Tato práce přináší nové poznatky o významu vlivu vůně v restauračním zařízení, které může vést ke konkurenceschopnosti a loajalitě zákazníků k danému podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.