Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepce Industry 4.0, její dosavadní uplatnění a stav na trhu
Hušek, Jiří ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Příklenk, Lukáš (oponent)
Diplomová práce mapuje současnou situaci související s tématem Průmyslu 4.0 a zasazuje ji do souvislostí. V první části je představen vznik a popis projektu. Dále jsou představeny vládní iniciativy jednotlivých zemí. V další části je jsou pak podrobně popsány jednotlivé pojmy, které jsou s konceptem spojeny. Další součástí práce je pak zhodnocení přínosů, rizik a omezení. Na ni navazuje popis dosavadního uplatnění konceptu na trhu. V poslední části je pak čtenář seznámen s predikcí konceptu.
Implementace a provoz podnikové informatiky v odvětví retail v modelu MBI
Fous, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Příklenk, Lukáš (oponent)
Častým problémem řízení IT v maloobchodu je nepochopení jednotlivých detailů a vazeb mezi prvky v rámci této činnosti. Tato diplomová práce se proto za použití metodiky MBI snaží načrtnout rámce pro alespoň dva scénáře, které se mohou v průběhu řízení IT v maloobchodu vyskytnout s velkou pravděpodobností: výběr a implementace maloobchodního informačního systému a souvisejícího HW a následný provoz a údržba vybraného řešení. V rámci těchto scénářů jsou obsaženy jednotlivé části problematiky ve formě úloh a jejich klíčových aktivit, ve kterých jsou navrženy postupy, definovány možné potíže a nakonec načrtnuty vazby na další vnitropodnikové a vnější prvky, které mohou, často i zásadním způsobem, ovlivňovat provádění uvedených operací. Základním cílem práce je ukázat tyto výseky reality ve světle maloobchodu a jeho okolí jako celku a zobrazit tak uživatelům metodiky specifické problémy řízení IT v maloobchodu v uchopitelné a praktické podobě.
Metodika implementace komplexních retailových řešení v oblasti lifestyle retail
Příklenk, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Firmy zabývající se maloobchodním prodejem (retailer) jsou velice konzervativní v oblasti inovací informačních technologií. Možná právě proto v dnešní době inovují pokladní systém (komplexní retailový systém). Dnešní doba je vhodná z více důvodů, jedním z nich může být finanční krize, ve které firmy optimalizují procesy pro získání konkurenční výhody. Tento segment firem má svá specifika, která je nutno brát v úvahu při implementaci softwarových řešení. Hlavním cílem této práce je optimalizace, návrh a rozšíření metodiky implementace komplexního pokladního řešení. Nová metodika je obecná, a proto je možné ji využít při implementaci jakéhokoli pokladního řešení. Nová metodika by měla zvýšit finanční výnos a snížit náklady implementace. Také by měla zvýšit spokojenost zákazníka. Práci jsem rozdělil do několika hlavních tematických oblastí. První oblast je věnována specifikům retailových firem -- jak fungují, jaké mají nastavené procesy, kolik investují do IT. Druhá část obsahuje analýzu retailových řešení dostupných na území České republiky. Do analýzy jsem zahrnul i stručný popis jednotlivých retailových řešení a podíly na trhu. Třetí část obsahuje analýzu stávající RIM metodiky navržené společností Microsoft. Čtvrtá a nejpodstatnější část práce je rozšíření RIM metodiky. V závěru práce shrnuji přínosy diplomové práce a zhodnocuji novou metodiku. V příloze jsou uvedeny praktické výsledky porovnané s novou metodikou.
Analýza trhu IS/ICT v sektoru fashion retail
Příklenk, Lukáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Rydziová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je průzkumem life style retailového trhu. Náhodně jsem vybral 10 obchodních řetězců provozujících jeden či více obchodů. Firma mohla být zařazena do průzkumu, pokud splňovala následující kritéria. Obchodní firma či řetězec provozuje jednu či více maloobchodních prodejen. Prodávaný sortiment spadá do oblasti life style retail trhu. Firma měla zájem o zařazení do průzkumu, a tím i o získání výsledků průzkumu. Porovnané technologie jsem vybral z analýzy společnosti Gartner Hype Cycle for Retail 2006. Technologii jsem zařadil do průzkumu, pokud byla hodnocena dle Gartneru jako ?transformational? nebo ?high.? Do dotazníku jsem také zařadil technologie, o kterých je vydávána řada odborných článků, jsou přínosné a obchodníci se o ně zajímají. Na konci práce čtenář najde výsledky průzkumu: kolik obchodníků využívá danou technologii a pokud ji obchodníci nevyužívají, jakým způsobem řeší danou problematiku. Dále pak jak velké investice byly spojeny se zavedením technologie a jak dlouhou dobu měla návratnost. Jaké hlavní přínosy jim technologie poskytla nebo jaké přínosy od ní očekávají. Práce je také určena potenciálním dodavatelům, kteří uvažují o vstupu na life style retail trh. Dodavatelé se mohou dozvědět, jaké technologie nejsou obchodníky využívány a kde je tudíž potenciál k získání nových zákazníků. Potenciální dodavatelé se také mohou seznámit s běžným chováním v life style retailu a najdou návod na to, jak by se měli pohybovat v tomto prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.