Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivity dětí při vytváření pojmu přirozené číslo
Pěchoučková, Šárka
Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum kvalitativní. Při provádění výzkumu jsem použila standardizované pozorování doplněné v některých případech formativním rozhovorem.
Vývoj stavby ze stavebnice Kapla u tříletých dětí
Richterová, Věra ; Pěchoučková, Šárka (oponent) ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem stavby ze stavebnice Kapla u tříletých dětí. Dítě v tomto věku již zvládá jemné pohyby, např. uchopování a manipulaci s drobným materiálem, proto může být hra se stavebnicí Kapla v tomto věku zařazena. Jde o dlouhodobý kvalitativní výzkum, formou tzv. nezúčastněného pozorování, který probíhal v prostředí tříd mateřské školy. Snaží se porovnat vývoj staveb ze stavebnice Kapla s vývojem staveb ze stavebnice Tofa. Tento výzkum přináší nové pohledy na vývoj stavby u dětí
Aktivity dětí při vytváření pojmu přirozené číslo
Pěchoučková, Šárka
Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum kvalitativní. Při provádění výzkumu jsem použila standardizované pozorování doplněné v některých případech formativním rozhovorem.
Vyjádření množství bez použití přirozených čísel
Štolcová, Martina ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Pěchoučková, Šárka (oponent)
Tato práce je zaměřena na pozorování heterogenní skupiny předškolních dětí v nej různějších předem vybraných situacích. Cílem pozorování je evidovat všechny formy vyjádření množství a počtu během spontánních hrových aktivit dětí, do nichž nebylo zasahováno dospělým. Práce přináší typologii (charakteristiku) vyjádření množství v této věkové skupině.
Aktivity dětí při vytváření pojmu přirozené číslo
Pěchoučková, Šárka ; Divíšek, Jiří (vedoucí práce) ; Hošpesová, Alena (oponent) ; Novák, Bohumil (oponent)
Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum kvalitativní. Při provádění výzkumu jsem použila standardizované pozorování doplněné v některých případech formativním rozhovorem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.