|
Trámový předpjatý most
Páteček, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nové mostní konstrukce v místě stávajícího mostu na silnici II/39 mezi obcemi Dobrkovice a Kájov přes říčku Polečnici. Byly vypracovány tři studie řešení. Zvolena byla varianta trámového předpjatého mostu, prostě podepřeného, s délkou přemostění 27,464m. Kategorie převáděné komunikace je S9,5, těleso převáděné komunikace se nachází na obou stranách mostu v náspu.
|
|
Most na rampě
Páteček, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce mostu na rampě. Mostní konstrukce je součástí mimoúrovňové křižovatky, které připojuje rychlostní silnici R35 na dálnici D1. Byly vypracovány tři studie. Most je řešen jako spojitý nosník o šesti polích. Výsledný návrh byl proveden z předpjatého betonu dle platných norem. Při výpočtu byla zohledněna fázovaná výstavba.
|
|
Most na rampě
Páteček, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce mostu na rampě. Mostní konstrukce je součástí mimoúrovňové křižovatky, které připojuje rychlostní silnici R35 na dálnici D1. Byly vypracovány tři studie. Most je řešen jako spojitý nosník o šesti polích. Výsledný návrh byl proveden z předpjatého betonu dle platných norem. Při výpočtu byla zohledněna fázovaná výstavba.
|
|
Trámový předpjatý most
Páteček, Tomáš ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nové mostní konstrukce v místě stávajícího mostu na silnici II/39 mezi obcemi Dobrkovice a Kájov přes říčku Polečnici. Byly vypracovány tři studie řešení. Zvolena byla varianta trámového předpjatého mostu, prostě podepřeného, s délkou přemostění 27,464m. Kategorie převáděné komunikace je S9,5, těleso převáděné komunikace se nachází na obou stranách mostu v náspu.
|