Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současný tanec v televizním vysílání
Párová, Karolína ; Mathé, Ivo (vedoucí práce) ; Kubicová, Ivanka (oponent)
Práce se zabývá fenoménem tance v televizním vysílání s důrazem na současný tanec, který je zde vnímán jako forma umělecké výpovědi (práce se nezaměřuje ne zábavnou funkci tance). Cílem práce bylo nejenom zmapovat historické potýkání tance s televizním vysíláním, které probíhalo od úplných počátků televize, ale především poukázat na možnosti, jakými se dnes dá pracovat s tancem na obrazovce, a poskytnout argumenty podporující tezi, že současný tanec na obrazovce může být strhující záležitostí. Podstatnou součástí práce je analýza současného stavu v České republice a naznačení východisek pro producenty tak, aby se i český divák v budoucnu tance na obrazovce dočkal.
Dance for camera z pohledu producenta
Párová, Karolína ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Šuster, Jan (oponent)
Práce se snaží postihnout fenomén mezioborového žánru ?dance for camera?, a to především z hlediska produkčního a distribučního. Dance for camera je zde vnímán jako žánr, kdy je tanec inscenován přímo pro kameru. Letmé představení historie dance for camera slouží jako prolog k praktickému uvažování o tanečních filmech z pohledu výrobních specifik a distribučního potenciálu. Přestože v zahraničí se žánr dynamicky rozvíjí už více než 20 let, u nás se - až na výjimky v 90. letech - jedná o obor málo vyhledávaný (ze strany choreografů), téměř neznámý (pro filmaře) a takřka s nulovou šancí k získání státní podpory. Cílem práce je hledat důvody této absurdní neexistence žánru u nás.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.