Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Semi-supervised deep learning in sequence labeling
Páll, Juraj Eduard ; Šabata, Tomáš (vedoucí práce) ; Flusser, Martin (oponent)
Označování sekvencí ve strojovém učení je typ problému, který zahrnuje při- řazování označení jednotlivým členům sekvence. Pro tento typ problému dosáhlo hluboké učení dobrého výkonu. Jedna z nevýhod tohoto přístupu je jeho zá- vislost na velkém množství označených dat. Semi-supervizované učení zmírňuje tento problém používáním levnějších neoznačených dat spolu s daty označenými. V současnosti je použití semi-supervizovaného hlubokého učení v označování sekvencí limitované. Z tohoto důvodu se tato práce zaměřuje na aplikaci semi- supervizovaného hlubokého učení v označování sekvencí. Práce prozkoumává exis- tující přístupy semi-supervizovaného hlubokého učení a navrhuje vlastní přístupy. Navržené přístupy jsou experimentálně vyhodnocené na úlohách rozpoznávání po- jmenovaných entit a tvaroslovného značkování.
Semi-supervised deep learning in sequence labeling
Páll, Juraj Eduard ; Šabata, Tomáš (vedoucí práce) ; Flusser, Martin (oponent)
Označování sekvencí ve strojovém učení je typ problému, který zahrnuje při- řazování označení jednotlivým členům sekvence. Pro tento typ problému dosáhlo hluboké učení dobrého výkonu. Jedna z nevýhod tohoto přístupu je jeho zá- vislost na velkém množství označených dat. Semi-supervizované učení zmírňuje tento problém používáním levnějších neoznačených dat spolu s daty označenými. V současnosti je použití semi-supervizovaného hlubokého učení v označování sekvencí limitované. Z tohoto důvodu se tato práce zaměřuje na aplikaci semi- supervizovaného hlubokého učení v označování sekvencí. Práce prozkoumává exis- tující přístupy semi-supervizovaného hlubokého učení a navrhuje vlastní přístupy. Navržené přístupy jsou experimentálně vyhodnocené na úlohách rozpoznávání po- jmenovaných entit a tvaroslovného značkování.
Football - AI competition environment
Páll, Juraj Eduard ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Súťaže v tvorbe umelej inteligencie sú jednou z obľúbených foriem programátor- ských súťaži. Futbal, ako najpopulárnejšia športová hra, predstavuje zaujímavú výzvu pre tvorbu umelej inteligencie. Preto sme sa rozhodli vytvoriť prostredie pre súťaženie v tvorbe umelej inteligencie pre zjednodušený futbal. Prostredie po- zostáva z webovej aplikácie, simulačného servera, aplikácií pre lokálne simulovanie zápasov a vzorových umelých inteligencií založených na konečných automatoch. Aplikácia obsahujúca kód umelej inteligencie beží u užívateľa a komunikuje so si- mulačným serverom. Užívateľ si môže túto aplikáciu naprogramovať sám v ľubo- volnom programovacom jazyku, alebo môže použiť pripravené projekty, v ktorých už je komunikácia so serverom zabezpečená. Aplikácie pre lokálne simulovanie sú vhodné pre rýchle testovanie umelých inteligencií počas ich vývoja a pre tvorbu umelých inteligencií založených na strojovom učení. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.