Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj čtenářské pregramotnosti v předškolním věku
PÍCKOVÁ, Mgr. Barbora
Bakalářská práce se zabývá rozvojem čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku. Teoretická část práce představuje koncept teoretických východisek týkajících se pojmů gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost a čtenářská pregramotnost. Dále se práce zabývá vnitřními a vnějšími faktory, které ovlivňují čtenářskou pregramotnost, ukotvením čtenářské pregramotnosti v rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání a samotnému rozvíjení čtenářské pregramotnosti. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu. Sběr dat tvoří dotazníky, které jsou určeny pro učitele a učitelky mateřských škol. Pomocí grafů je zpracován názor, co si učitelé/učitelky pod pojmem čtenářská pregramotnost představují a jak tuto pregramotnost rozvíjí. V příloze jsou uvedeny příklady aktivit pro podporu rozvoje čtenářské pregramotnosti a námět pro možnou spolupráci mateřské školy s rodinou.

Viz též: podobná jména autorů
6 PICKOVÁ, Martina
2 Picková, Marie
6 Picková, Martina
4 Picková, Michaela
2 Picková, Monika
1 Pícková, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.