Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti uplatnění projektového vyučování ve vztahu ke kulturně historickému objektu
Oulíková, Zuzana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na projektové vyučování na 1. stupni ZŠ a jeho využití při tvorbě výchovně-vzdělávacích programů pro hlubší spolupráci školy a kulturně-historické instituce. Má tři části. První se zabývá historií projektové výuky, transformací českého školství po roce 1989, diferenciací učiva a metodickými postupy, které je nutno změnit podle potřeb měnící se společnosti, názorů na žáka a jeho vzdělávání. Druhá část se věnuje projektové metodě. Záměrem třetí, praktické části je využití vzdělávacího potenciálu kulturně-historického objektu k tvorbě mimoškolních projektů pro děti 1. stupně ZŠ. Popsány jsou čtyři výukové programy vystavěné na hlavních myšlenkách projektové metody. Závěr práce se zaměřuje na hodnocení přínosu dětem i učitelům a na možnost prohloubení spolupráce a hledání vyhovujícího vztahu konkrétní instituce a školy, zda a jak učitelům může pomoci k plnění vzdělávacích obsahů plynoucích z kurikulárních dokumentů.
Možnosti uplatnění projektového vyučování ve vztahu ke kulturně historickému objektu
Oulíková, Zuzana ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na projektové vyučování na 1. stupni ZŠ a jeho využití při tvorbě výchovně-vzdělávacích programů pro hlubší spolupráci školy a kulturně-historické instituce. Má tři části. První se zabývá historií projektové výuky, transformací českého školství po roce 1989, diferenciací učiva a metodickými postupy, které je nutno změnit podle potřeb měnící se společnosti, názorů na žáka a jeho vzdělávání. Druhá část se věnuje projektové metodě. Záměrem třetí, praktické části je využití vzdělávacího potenciálu kulturně-historického objektu k tvorbě mimoškolních projektů pro děti 1. stupně ZŠ. Popsány jsou čtyři výukové programy vystavěné na hlavních myšlenkách projektové metody. Závěr práce se zaměřuje na hodnocení přínosu dětem i učitelům a na možnost prohloubení spolupráce a hledání vyhovujícího vztahu konkrétní instituce a školy, zda a jak učitelům může pomoci k plnění vzdělávacích obsahů plynoucích z kurikulárních dokumentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.