Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ICT a její využívání při práci vedoucí zařízení školního stravování
Ouředníková, Božena ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce na téma ICT a její využívání při práci vedoucí zařízení školního stravování se v teoretické části zabývá historií, výběrem specifických programů, jejich rozvojem a získáváním odborných znalostí vedoucích zařízení školního stravování s informační komunikační technologií. Charakteristika vedoucí školního stravování vyzdvihuje její profesní růst v oblasti financování provozu školního stravování. Zpracovávání rozsáhlé administrativní agendy pomocí ICT přináší úsporu času v její manažerské pozici. ICT je nezbytným nástrojem při interní i externí komunikaci v celé oblasti stravování. Její schopnost zdokonalovat se v moderních informačních technologiích, získávat nové informace je vnímána jako celoživotní vzdělávání. Výzkumná část se zabývá strukturou respondentů, jejich spokojeností s používaným softwarem a schopností využívat internet a jiné informační technologie při své práci, což vede ke zkvalitnění služeb a přispívá k úspoře času v pracovní době vedoucí školního stravování v různých typech zařízení v České republice.
ICT a její využívání při práci vedoucí zařízení školního stravování
Ouředníková, Božena ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce na téma ICT a její využívání při práci vedoucí zařízení školního stravování se v teoretické části zabývá historií, výběrem specifických programů, jejich rozvojem a získáváním odborných znalostí vedoucích zařízení školního stravování s informační komunikační technologií. Charakteristika vedoucí školního stravování vyzdvihuje její profesní růst v oblasti financování provozu školního stravování. Zpracovávání rozsáhlé administrativní agendy pomocí ICT přináší úsporu času v její manažerské pozici. ICT je nezbytným nástrojem při interní i externí komunikaci v celé oblasti stravování. Její schopnost zdokonalovat se v moderních informačních technologiích, získávat nové informace je vnímána jako celoživotní vzdělávání. Výzkumná část se zabývá strukturou respondentů, jejich spokojeností s používaným softwarem a schopností využívat internet a jiné informační technologie při své práci, což vede ke zkvalitnění služeb a přispívá k úspoře času v pracovní době vedoucí školního stravování v různých typech zařízení v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.