Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace využití interních auditů v systému řízení zdravotnického zařízení
Hybnerová, Petra ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Opočenská, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je prozkoumat, jaké faktory ovlivňují postoj zaměstnanců k systému interních auditů v konkrétním zdravotnickém zařízení a jak systém optimalizovat. Výstupem diplomové práce jsou podněty pro funkcionální změny v organizační kultuře daného zdravotnického zařízení, které budou podporovat prostředí pro angažovanost pracovníků obecně a specificky vzhledem k optimálnímu využití interních auditů. V teoretické části jsou vymezeny následující pojmy korespondující s danou problematikou: organizační kultura, angažovanost zaměstnanců, postoje, motivace, komunikace a změna. Popsány jsou různé pohledy s upřesněním, jak k nim v této diplomové práci přistupujeme. Podrobně se věnujeme interním auditům v návaznosti na systémy řízení kvality ve zdravotnictví v České republice. Stručně zde také popisujeme příslušnou legislativu, především s ohledem na Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování. V analyticko-výzkumné části využíváme k naplnění cíle diplomové práce formu kvalitativního výzkumu. Výstupem jsou návrhy pro další rozvoj týmu interních auditorů. Interní auditoři mají významný vliv na postoje zaměstnanců k celému systému. Výzkum poukazuje také na potřebu vytvářet ve zdravotnickém zařízení prostor pro poskytování zpětné vazby a reflexe jako nástroje pro...
Optimalizace využití interních auditů v systému řízení zdravotnického zařízení
Hybnerová, Petra ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Opočenská, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je prozkoumat, jaké faktory ovlivňují postoj zaměstnanců k systému interních auditů v konkrétním zdravotnickém zařízení a jak systém optimalizovat. Výstupem diplomové práce jsou podněty pro funkcionální změny v organizační kultuře daného zdravotnického zařízení, které budou podporovat prostředí pro angažovanost pracovníků obecně a specificky vzhledem k optimálnímu využití interních auditů. V teoretické části jsou vymezeny následující pojmy korespondující s danou problematikou: organizační kultura, angažovanost zaměstnanců, postoje, motivace, komunikace a změna. Popsány jsou různé pohledy s upřesněním, jak k nim v této diplomové práci přistupujeme. Podrobně se věnujeme interním auditům v návaznosti na systémy řízení kvality ve zdravotnictví v České republice. Stručně zde také popisujeme příslušnou legislativu, především s ohledem na Zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování. V analyticko-výzkumné části využíváme k naplnění cíle diplomové práce formu kvalitativního výzkumu. Výstupem jsou návrhy pro další rozvoj týmu interních auditorů. Interní auditoři mají významný vliv na postoje zaměstnanců k celému systému. Výzkum poukazuje také na potřebu vytvářet ve zdravotnickém zařízení prostor pro poskytování zpětné vazby a reflexe jako nástroje pro...
Spokojenost s domácí zdravotní péčí
Opočenská, Martina ; Holmerová, Iva (vedoucí práce) ; Erdinger, Miroslav (oponent)
Práce, jejímž hlavním cílem je zkoumat spokojenost pacientů s poskytovanou domácí zdravotní péčí, je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je uveden historický vývoj, formy poskytování a právní rámec domácí zdravotní péče, která je začleněna do širšího kontextu demografického vývoje ve společnosti, zejména stárnutí populace a ekonomických podmínek poskytování zdravotní péče. V této části je zmíněno i postavení domácí zdravotní péče v České republice z hlediska platné legislativy. Uživatelé této služby jsou představeni, pozornost je věnována i osobě terénní zdravotní sestry, jejíž práce je vymezena a podrobně popsána. Pro zjištění spokojenosti pacientů je klíčovým pojmem kvalita zdravotní péče, která je analyzována v souvislosti s jednotlivými modely spokojenosti pacientů, které jsou již určující pro praktickou část diplomové práce. Praktická část je zahájena metodologií výzkumu, kterou tvoří výběr vzorku a technika zkoumání a zpracování dat. Poté následuje samotný výzkum spokojenosti pacientů domácí péče. Z rozhovorů, které proběhly s 19 pacienty domácí péče, uvádím nejdůležitější myšlenky z našich setkání. Práce se nevyhýbá zpětné vazbě pacientů a možnosti komunikovat s vedením poskytovatelské organizace i sociálním aspektům domácí péče, významu rodinného prostředí a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.