|
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
|
|
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
|
|
Využití internetových sociálních sítí jako pomůcka při studiu na střední odborné škole
Ondryášová, Denisa
Práce je zaměřena na fenomén internetové sociální sítě. Cílem teoretické části je poskytnutí základních informací o internetových sociálních sítích, včetně historie, uvedení přehledu rozšířených sociálních sítí českých i zahraničních, poukázání na pozitivní a negativní stránky spojené s jejich užíváním a vymezení jejich funkcí ve vzdělávacím procesu. Metodou teoretické části je studium odborných zdrojů, jejich analýza, syntéza a komparace. Cílem praktické části je pomocí dotazníkového šetření zjistit, zda jsou studentům internetové sociální sítě pomůckou při studiu, z jakého důvodu se na sociálních sítích studenti sdružují a jak často této možnosti využívají. Dotazník je použit na SOŠ v Brně se zaměřením na maturitní ročníky. Získaná data jsou vyhodnocena za pomoci deskriptivní analýzy. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro pedagogickou praxi pro učitele SOŠ, která směřují k didaktické stránce výuky, konkrétně pak k návrhům na využití sociálních sítí ve výuce a v rámci příprav studentů na výuku.
|