Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
Využití internetových sociálních sítí jako pomůcka při studiu na střední odborné škole
Ondryášová, Denisa
Práce je zaměřena na fenomén internetové sociální sítě. Cílem teoretické části je poskytnutí základních informací o internetových sociálních sítích, včetně historie, uvedení přehledu rozšířených sociálních sítí českých i zahraničních, poukázání na pozitivní a negativní stránky spojené s jejich užíváním a vymezení jejich funkcí ve vzdělávacím procesu. Metodou teoretické části je studium odborných zdrojů, jejich analýza, syntéza a komparace. Cílem praktické části je pomocí dotazníkového šetření zjistit, zda jsou studentům internetové sociální sítě pomůckou při studiu, z jakého důvodu se na sociálních sítích studenti sdružují a jak často této možnosti využívají. Dotazník je použit na SOŠ v Brně se zaměřením na maturitní ročníky. Získaná data jsou vyhodnocena za pomoci deskriptivní analýzy. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro pedagogickou praxi pro učitele SOŠ, která směřují k didaktické stránce výuky, konkrétně pak k návrhům na využití sociálních sítí ve výuce a v rámci příprav studentů na výuku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.