| |
| |
| |
|
Analýza marketingové strategie advokátní kanceláře
Oulehlová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kříž, Radim (oponent)
Cílem mojí diplomové práce je provedení detailní analýzy současné marketingové strategie vybrané advokátní kanceláře. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů a procesů tvořící marketingovou strategii společnosti. Praktická část následně aplikuje poznatky teoretické části do praxe advokátní kanceláře. Zahrnuje podrobnou analýzu současné marketingové strategie a zároveň navrhuje doporučení pro sestavení budoucí strategie kanceláře. Součástí praktické části je porovnání advokátní kanceláře s její konkurencí na základě předem stanovených parametrů. Toto srovnání je realizováno na základě prováděného mystery shoppingu.
|
|
Nedeterminované plurálové podměty ve španělských neliterárních textech
OULEHLOVÁ, Jana
Cílem této bakalářské práce je analyzovat případy výskytu nedeterminovaných plurálových podmětů ve španělských neliterárních textech. Teoretická část práce obsahuje seznámení s používáním určitého a neurčitého členu ve španělštině a prezentuje případy, které jeho použití nevyžadují. Praktická část je zaměřena na analýzu zkoumaného jevu, která byla provedena na základě novinových článků, a výsledky tohoto průzkumu jsou zaneseny do grafů a vzájemně porovnány.
|
| |
| |