Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s.r.o.
Kolínská, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Nousek, Vladimír (oponent)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová strategie společnosti Imperial Tobacco CR, s. r. o." je analýza a zhodnocení jak základního poslání a vize společnosti s dlouhodobým strategickým záměrem, tak cílů a strategií konkrétně v oblasti marketingu. V první, teoretické části se věnuji celému strategickému řídícímu procesu a strategickému marketingovému procesu firmy a vysvětluji jednotlivé pojmy a výrazy a souvislosti mezi nimi. V druhé, praktické části se zaměřím na charakteristiku specifik trhu s tabákovými výrobky a aplikuji své teoretické poznatky na tradiční společnost v tomto tržním segmentu, Imperial Tobacco CR, s. r. o. Budu se zabývat nejen marketingovou strategií firmy včetně marketingové situační analýzy podniku a popisu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, ale i celkovou komparací společnosti s konkurencí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.