Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Multilevel marketing v praxi
Sloupová, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Norková, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o multilevel marketingu v současné době. Počet společností fungující na principu multilevel marketingu za posledních dvacet let značně vzrostl. V teoretické části jsou dále uvedena kritéria, která je vhodná brát v úvahu při volbě konkrétní společnosti MLM. Praktická část je věnována mínění respondentů ohledně MLM. Součástí je také analýza společnosti Oriflame. Na základě zjištěných problémů společnosti jsou navržena možná řešení.

Viz též: podobná jména autorů
3 NORKOVÁ, Jindra
2 NORKOVÁ, Jiřina
3 Norková, Jindra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.