Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Techniques of teaching general English vocabulary at secondary school level
Nohlová, Kateřina ; Mothejzíková, Jarmila (vedoucí práce) ; Nováková, Soňa (oponent)
Vychodiskem pro predkladanou praci j e autoreina osobni zkusenost s vyukou anglietiny v eeskem strednim skolstvi. Jej im ukolem j e upozorni t na nekolik konkretnich problemu teto oblasti, prieemz se zameruj e na oblast slovni zasoby. Prace si neklade za cil poskytnout jednoznaena reseni otazek, jde spise 0 to, upozornit na ruzne moznosti, jak k nedostatkum pristupovat. Ve snaze 0 aktualnost prace vzhledem k soueasnemu stavu j sme se rozhodli nepredkladat v uvodu prace osobni teze, nybrz pracovat vyhradne s vysledky vyzkumu a ty teprve vyuzit k dalsim uvaham. Po problemech ve vyuce anglietiny a jeji slovni zasoby jsme patrali prostrednictvim kvalitativniho dotaznikoveho pruzkumu primo na dvou dosti odlisnych eeskych gymnaziich. Krome autoreiny k jejich vyberu odlisne osobni zkusenosti vedly prave lokality a znaene s obema institucemi nas rozdily mezi skolami. Naprosto umoznily prubezne porovnavani nestejny situace regionalni vyznam v hlavnim meste a v malem meste prihranienim, ovsem s dulezitou roli v zapadoeeskem regionu. Studenti byli pozadani 0 zodpovezeni sesti otevrenych otazek. Zajimaly nas jednak konkretni formy vyuky, jednak subjektivni pohled studentu na jeji kvalitu, jejich pripominky a navrhy. V neposledni rade byl vyzkum zameren na osobni domaci praci s anglietinou, at uz jako pripravu na skolni...
Techniques of teaching general English vocabulary at secondary school level
Nohlová, Kateřina ; Nováková, Soňa (oponent) ; Mothejzíková, Jarmila (vedoucí práce)
Vychodiskem pro predkladanou praci j e autoreina osobni zkusenost s vyukou anglietiny v eeskem strednim skolstvi. Jej im ukolem j e upozorni t na nekolik konkretnich problemu teto oblasti, prieemz se zameruj e na oblast slovni zasoby. Prace si neklade za cil poskytnout jednoznaena reseni otazek, jde spise 0 to, upozornit na ruzne moznosti, jak k nedostatkum pristupovat. Ve snaze 0 aktualnost prace vzhledem k soueasnemu stavu j sme se rozhodli nepredkladat v uvodu prace osobni teze, nybrz pracovat vyhradne s vysledky vyzkumu a ty teprve vyuzit k dalsim uvaham. Po problemech ve vyuce anglietiny a jeji slovni zasoby jsme patrali prostrednictvim kvalitativniho dotaznikoveho pruzkumu primo na dvou dosti odlisnych eeskych gymnaziich. Krome autoreiny k jejich vyberu odlisne osobni zkusenosti vedly prave lokality a znaene s obema institucemi nas rozdily mezi skolami. Naprosto umoznily prubezne porovnavani nestejny situace regionalni vyznam v hlavnim meste a v malem meste prihranienim, ovsem s dulezitou roli v zapadoeeskem regionu. Studenti byli pozadani 0 zodpovezeni sesti otevrenych otazek. Zajimaly nas jednak konkretni formy vyuky, jednak subjektivni pohled studentu na jeji kvalitu, jejich pripominky a navrhy. V neposledni rade byl vyzkum zameren na osobni domaci praci s anglietinou, at uz jako pripravu na skolni...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.