Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výživové doplňky jako povolený doping
Nožičková, Gabriela ; Nekola, Jaroslav (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výživové doplňky jako povolený doping Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, z jakých konkrétních důvodů jsou uživatelé (sportovci) doplňkových prostředků ochotni investovat své finance do nákupu suplementů, a také co je rozhodujícím faktorem při volbě konkrétního druhu, a zda-li mají dostatečnou znalost problematiky v oblasti výživových doplňků. Metody: Ke zjištění znalostí osob sportujících na profesionální nebo jen amatérské úrovni v oblasti výživových doplňků, bylo využito metody dotazníkového sociologického šetření. Tato metoda byla využita za účelem zjištění povědomí sportovců o této tematice, o jejich možném ovlivnění reklamou či cenou produktů, a také z důvodu zajištění naprosté anonymity respondentů. Výsledky: Práce popisuje tématiku výživových doplňků mezi sportovci napříč všemi možnými sporty. Výzkumem bylo zjištěno, že dotázaní respondenti, má velmi dobrý přehled o výživových doplňcích, zároveň ale až tolik nedbá na správnou vyváženost své stravy. Klíčová slova: sport, management, marketing, výživové doplňky, doping, zakázané látky
Výživové doplňky jako povolený doping
Nožičková, Gabriela ; Nekola, Jaroslav (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výživové doplňky jako povolený doping Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, z jakých konkrétních důvodů jsou uživatelé (sportovci) doplňkových prostředků ochotni investovat své finance do nákupu suplementů, a také co je rozhodujícím faktorem při volbě konkrétního druhu, a zda-li mají dostatečnou znalost problematiky v oblasti výživových doplňků. Metody: Ke zjištění znalostí osob sportujících na profesionální nebo jen amatérské úrovni v oblasti výživových doplňků, bylo využito metody dotazníkového sociologického šetření. Tato metoda byla využita za účelem zjištění povědomí sportovců o této tematice, o jejich možném ovlivnění reklamou či cenou produktů, a také z důvodu zajištění naprosté anonymity respondentů. Výsledky: Práce popisuje tématiku výživových doplňků mezi sportovci napříč všemi možnými sporty. Výzkumem bylo zjištěno, že dotázaní respondenti, má velmi dobrý přehled o výživových doplňcích, zároveň ale až tolik nedbá na správnou vyváženost své stravy. Klíčová slova: sport, management, marketing, výživové doplňky, doping, zakázané látky

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.