Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpovědnost firem
Nezdařilová, Andrea ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Henzl, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je posoudit současný koncept CSR a veškeré aktivity s tím spojené, jež provozuje vybraný podnik a navrhnout dílčí zlepšení tohoto konceptu pro konkrétní geografickou oblast. Teoretická část uvádí základní poznatky z oblasti společenské odpovědnosti firem od její historie, přes základní pilíře, po organizace, jež se tomuto konceptu rozsáhle věnují. Dále zde najdeme konkrétní normy a metody měření společenské odpovědnosti firem. Praktická část rozebírá aplikaci systému CSR na mezinárodní podnik. V této části je zmíněn původ vzniku podniku, přes hodnoty a ocenění až po současnou činnost v oblasti společenské odpovědnosti, jež je doložená výsledky měření. Následují aktivity CSR v rámci ČR, klady i nedostatky společensky odpovědného podnikání a návrh na dílčí změny konceptu CSR.
Motivace zaměstnanců v pojišťovací společnosti
Nezdařilová, Andrea ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na současné pojetí personálních činností v podniku. Soustředím se především na oblast motivace pracovníků, na kterou je v současnosti na poli personalistiky kladen velký důraz, a faktory motivace jako prostředky vedoucí ke spokojenosti pracovníků a úspěšnosti podniku. Teoretický základ práce popisuje personální činnosti ve firmě, vysvětluje pojem motivace, vznik motivačních koncepcí a působnost motivačních faktorů v podnikatelském prostředí. V navazující praktické části poté rozeberu jednotlivé složky působící na motivaci pracovníků ve společnosti AXA, jenž je v současnosti jednou z předních poskytovatelů životního pojištění. Společnost se v posledních letech stala preferovaným zaměstnavatelem hlavně pro mladší generace. Cílem práce je identifikovat, v čem spočívá tento zájem a co zaměstnance vede k práci v nadnárodní firmě s celosvětovou působností. Dalším dílčím cílem je analyzovat, jakým způsobem AXA své zaměstnance motivuje a udržuje si jejich loajalitu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.