Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavádění společnosti Partners, a.s. na český finanční trh a specifikace pro Jindřichův Hradec a okolí
Bedáňová, Karolína ; Nevyhoštěný, Zbyněk (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Předmětem této práce je zavádění společnosti Partners, a.s. na finanční trh a zhodnocení její dosavadní marketingové strategie pro oblast Jindřichohradecka. Teoretická část je zaměřena na oblast služeb a na strategický marketingový proces s převážným zaměřením na plánovací etapu. V praktické části je provedena situační analýza s využítím PEST, SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti sil. Dále se práce zabývá výběrem cílového segmentu pro Jindřichův Hradec a jeho důvody. Následuje popsání analýzy současného marketingového mixu společnosti Partners a jsou vypracována doporučení v promotion pro Jindřichův Hradec. V závěru práce je zhodnocení přijatelnosti trhu a jsou navrženy rady a doporučení pro změny marketingové strategie společnosti Partners.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.