Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kulturní aspekty cestovního ruchu
Neufus, Josef ; Hubáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Matějů, Martin (oponent)
Obecně lze konstatovat, že kulturní projevy lidí jsou velkou atrakcí pro turisty a cestování je samo o sobě kulturním projevem. Turistova zkušenost je obvykle o to bohatší o co větší projeví ochotu a vyvine úsilí pochopit kulturní hodnoty resp. poznat co nejvíce z kulturních projevů navštívené destinace. Každá země, region nebo místo usilijící o rozvoj cestovního ruchu musí plánovat a zajistit takovou infrastrukturu, která umožní návštěvníkům seznámit se s co nejširším spektrem kulturních projevů příslušné destinace. Pochopení a přijetí těchto aspektů zahraničními návštěvníky předpokládá vícejazyčnou prezentaci, což se týká průvodců, ukazatelů, směrových a orientačních symbolů, tištěného materiálu, ale i všech poskytovatelů služeb - ubytování, stravování, dopravy, prodejců doprovodných služeb a zboží. Významným předpokladem spokojených účastníků cestovního ruchu je znalost a pochopení principů vlastního kulturního prostředí samotnými "hostiteli" tj. hostitelskou komunitou, poskytovateli služeb v cestovním ruchu a vládou či vedením země resp. destinace.
Kulturní aspekty cestovního ruchu
Neufus, Josef ; Matějů, Martin (oponent) ; Hubáček, Ondřej (vedoucí práce)
Obecně lze konstatovat, že kulturní projevy lidí jsou velkou atrakcí pro turisty a cestování je samo o sobě kulturním projevem. Turistova zkušenost je obvykle o to bohatší o co větší projeví ochotu a vyvine úsilí pochopit kulturní hodnoty resp. poznat co nejvíce z kulturních projevů navštívené destinace. Každá země, region nebo místo usilijící o rozvoj cestovního ruchu musí plánovat a zajistit takovou infrastrukturu, která umožní návštěvníkům seznámit se s co nejširším spektrem kulturních projevů příslušné destinace. Pochopení a přijetí těchto aspektů zahraničními návštěvníky předpokládá vícejazyčnou prezentaci, což se týká průvodců, ukazatelů, směrových a orientačních symbolů, tištěného materiálu, ale i všech poskytovatelů služeb - ubytování, stravování, dopravy, prodejců doprovodných služeb a zboží. Významným předpokladem spokojených účastníků cestovního ruchu je znalost a pochopení principů vlastního kulturního prostředí samotnými "hostiteli" tj. hostitelskou komunitou, poskytovateli služeb v cestovním ruchu a vládou či vedením země resp. destinace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.