Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multifunkční marketingový význam výtvarného projektu
Nestrojilová, Daniela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingových souvislostí a společenských dopadů kulturního a výchovného projektu, realizovaného občanským sdružení, či jinou neziskovou organizací. Práce v sobě zahrnuje pojmy jako například event marketing, sociální marketing a jiná, k praktické části potřebná vysvětlení. Diplomová práce pojednává z praktického hlediska o fázích projektu, při čemž popisuje první fázi, která byla již uskutečněna, a předkládá návrh na realizaci dvou zbylých fází, které se plánují uskutečnit na podzim roku 2011. Tento projekt je zajímavý tím, že se v něm prolíná aspekt výchovný a kulturní s dosažením obecně prospěšného cíle. Nakonec je zde uvedena analýza tzv. sondy do spotřebitelského vnímání, a to na základě požadavků sponzora projektu.
Finanční analýza
Nestrojilová, Daniela ; Cimický, Jan (vedoucí práce) ; Chýna, Vladislav (oponent)
Bakalářská práce obsahuje informace shromážděné z dostupné literatury týkající se problematiky finanční analýzy. Cílem mé práce je provenení finanční analýzy firmy MANN + HUMMEL (CZ) s.r.o., která síldí v Nové Vsi na Vysočině. Zanalyzovala jsem období od roku 2004 do roku 2008. Na základě analýzy poté vyhodnotím finanční situaci firmy. Práce je doprovázena tabulkami i přehlednými grafickými ukázkami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.