Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané organizace
Neradová, Renáta ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na rozbor teoretických poznatků v olbasti komunikace, marketingu a především různých marketingových, komunikačních nástrojů. V praktické části je představena zkoumaná společnost, KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s., pro kterou jsou popsané marketingové nástroje analyzovány. Podrobně popsány jsou aktuálně využívané nástroje a pozornost je zaměřena především na dva, pro společnost nejzásadnější. Pro dílčí cíle, zhodnocení aktivně využívaného nástroje, kterým jsou veletrhy a výstavy je použita metoda deksripce. Pro pasivně využívaný nástroj, webové stránky, je použito nástrojů Google analytics a dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou navržena řešení pro vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.