Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice
Nekulová, Kateřina ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Suchopárová, Mariana (oponent)
Diplomová práce Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice si klade za cíl identifikovat zákazníky potravinových e-shopů v České republice. První kapitola se zaměřuje na teoretický proces segmentace trhu, její jednotlivé kroky, metody a segmentační kritéria. Druhá kapitola se zabývá vývojem online nakupování v České republice se zaměřením se na online nakupování potravin. Kapitola třetí obsahuje popis práce se softwarem DataAnalyzer a popis analýz dat MML - TGI poskytovanými společností MEDIAN. Na základě analýz dat MML - TGI jsou vytvořeny čtyři segmenty zákazníků potravinových e-shopů. Poslední kapitola je shrnutím profilů vytvořených segmentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.