Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
SIMPLY CLEVER PODCAST jako příklad firemního podcastu v České republice
Nečesaná, Eva ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Vodičková, Karolína (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje současnému fenoménu podcastingu a jeho využití v komerční sféře na příkladu jednoho konkrétního pořadu. Podcasty jsou stále častěji využívány firmami jako nástroj pro marketingovou propagaci nebo pro komunikaci s médii a veřejností. Vlastní komunikační podcast vydává i společnost ŠKODA AUTO, a právě její SIMPLY CLEVER PODCAST je hlavním předmětem této práce. Teoretická část definuje termín podcast, popisuje charakteristiky a historii tohoto média a specifika jeho využití pro firemní komunikaci. Následuje část metodologická představující jednotlivé metody využité při tvorbě práce. Praktická část je koncipována jako případová studie zaměřená na výzkum uvedeného pořadu s cílem jej co nejdetailněji představit. Nejprve je poznatky získanými zúčastněným pozorováním popsáno fungování oddělení zodpovědného za PR komunikaci firmy ŠKODA AUTO, mezi jehož kompetence patří i tvorba podcastu. Následně jsou sepsány detailní poznatky o zkoumaném případu získané jeho analýzou a rozhovory s tvůrci. V závěru praktické části je předložen ucelený popis SIMPLY CLEVER PODCASTU, jeho charakteristik, procesu tvorby a přínosu pro komunikaci společnosti, a také toho, jakým způsobem naplňuje specifika firemního podcastingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.