Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Konečná, Eva ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Navrkalová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést komplexní analýzu trhu cukrovinek v České republice jako jednoho z největších a nejdynamičtějších trhů. Pro potřeby této analýzy bylo využito metodologie maloobchodního auditu, jehož data umožňují detailní zmapování specifik trhu, které je zcela objektivní a nestranné. Analýza začíná na makro úrovni trhu cukrovinek a zachycuje jeho postavení v FMCG sektoru, poté se zaměřuje na konkrétní kategorii trhu cukrovinek - na čokoládové cukrovinky, kde jde ještě více do detailu až na úroveň konkrétních výrobků na trhu tabulkových čokolád. Jako doplněk metodologie retail auditu slouží vlastní spotřebitelský výzkum, který celou analýzu rozšiřuje o pohled a vnímání spotřebitele. Vedle detailní analýzy trhu cukrovinek poukazuje práce na veliký přínos maloobchodního auditu, zároveň ale s pomocí spotřebitelského výzkumu zachycuje oblasti výzkumu trhu, které naopak svými daty nepokrývá.
Analýza ciderů v kontextu pivních produktů z pohledu českého maloobchodu
Špinlerová, Pavla ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Navrkalová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést ucelenou analýzu trhu ciderů, velice dynamicky rostoucí kategorie v kontextu piva, pivních mixů a nealkoholických sladových nápojů na českém maloobchodním trhu. Pro potřeby naplnění cíle práce byla analyzována maloobchodní data získaná metodologií retail auditu, která jsou doplněna o výstupy vlastního spotřebitelského výzkumu. Maloobchodní audit poskytuje široké spektrum objektivních informací o FMCG trhu, které spolu se spotřebitelským výzkumem dokreslují celkový obrázek o chování a názorech spotřebitelů. Teoretická část představuje maloobchodní trh a subjekty, které se na něm střetávají, následně se zaměřuje na problematiku maloobchodního auditu. Analýza trhu ciderů začíná na makro úrovni, kde jsou zachyceny trendy a základní maloobchodní ukazatele v souvislostech s pivními kategoriemi. Poté je pozornost soustředěna pouze na detailní situaci v kategorii ciderů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Navrkalová, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.