Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line comunication and new strategy of brand Rimmel
Jevičová, Katarína ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nastaj, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými médii, konkrétně webovými stránkami a sociálními sítěmi. Cílem této práce je ale poukázat na vývoj on-line strategie značky Rimmel, zhodnotit slabé a silné stránky oproti konkurenci a navrhnout další řešení do budoucna, která by využila potenciál, který nová média nabízejí, hlavně na přesnější zacílení cílové skupiny. Zjištěné poznatky související s on-line aktivitou značky Rimmel byly zanalyzovány a porovnány s konkurencí. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem by se měly ubírat on-line aktivity značky Rimmel v dalším období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.