Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán společnosti Müller ČR/SR
Jakl, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Naiman, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit komplexní marketingový plán společnosti Müller na rok 2012, který bude v souladu se současnou pozicí a tržním vývojem společnosti. Práce kombinuje teoretický a praktický přístup a nabízí tak ucelený pohled na problematiku marketingového plánu. V první části se zabývám situační analýzou, konkrétně sekundární analýzou interních dat, dat výzkumné agentury AC Nielsen, Porterovým modelem konkurenčních sil. Výstupem situační analýzy je vyhodnocení příležitostí a hrozeb, silných a slabých stránek společnosti, na základě kterých byly navrženy marketingové cíle. K jejich dosažení jsem připravil konkrétní strategie marketingového mixu. Návrh jednotlivých aktivit a jejich načasování je obsažen v akčním plánu. Na konec jsou shrnuty systémy měření a kontrol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.