Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj sociálních dovedností u dětí s PAS v předškolním věku
NOVÁ, Andrea
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra (dále jen PAS) v předškolním věku. Cílem práce je nejprve zjistit úroveň sociálních dovedností u vybraného dítěte s PAS v předškolním věku. Na tomto základě následuje samotná tvorba pomůcky, určená k rozvoji vybrané problematické sociální dovednosti, a její pilotáž. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je čtenáři představena základní terminologie a charakteristika pojmů PAS. Je zde představena tzv. autistická triáda, tedy projevy a problémové oblasti PAS. V této části dále nalezneme vysvětlení termínu sociální dovednost, představení problematiky rozvoje těchto dovedností u dětí s PAS a možnosti jejich rozvoje. Teoretická část dále představuje principy strukturovaného učení a současnou nabídku didaktických pomůcek pro žáky s PAS. Cílem praktické části je v první řadě zjistit u vybraného dítěte s PAS předškolního věku problematickou sociální dovednost, a to na základě pozorování, analýzy dat, rozhovorů s rodiči dítěte a pedagogy ve speciální MŠ. V neposlední řadě také za pomocí screeningové metody CARS2-ST. Po zjištění bude vytvořena didaktická pomůcka, pomocí které bude vybraná problematická sociální dovednost rozvíjena. Uplatnění této práce bude zejména mezi pedagogy pracující s dětmi s PAS. Práce bude nápomocná při tvorbě didaktických pomůcek sloužících k rozvoji sociálních dovedností.

Viz též: podobná jména autorů
1 NOVÁ, Adéla
9 NOVÁ, Alena
9 Nová, Alena
1 Nová, Alice
2 Nová, Andrea
4 Nová, Aneta
1 Nová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.