Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studium koroze panelu letadla v místě bodových svarů v prostředí solné mlhy
Němčíková, Eva ; Doležal, Pavel (oponent) ; Pacal, Bohumil (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na studium koroze svarových spojů panelu letadla v prostředí solné mlhy. Panel se skládá z plechů vyrobených z hliníkové slitiny AlCu4Mg1, které jsou na povrchu opatřeny vrstvou hliníku o čistotě 99,5 % a z úhelníků slitiny AlCu4Mg1 bez povrchové ochranné vrstvy, které tvoří výztuhu. V průběhu experimentu byly sledovány parametry korozního napadení v místech bodových svarů a v oblastech styčných ploch mezi mini. V práci je uvedeno vyhodnocení typu koroze, četnosti výskytu a rozsahu korozního napadení. Po vyhodnocení získaných experimentálních údajů byla určena kritická místa konstrukčního uzlu.
Protlačovací zkouška konstrukčních ocelí za snížených teplot
Němčíková, Eva ; Hůlka, Jiří (oponent) ; Hadraba, Hynek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na porovnání výsledků protlačovací zkoušky na miniaturních discích s výsledky tahové zkoušky konstrukčních ocelí. Pro experimenty byly vybrány oceli P91, 10Ch2MFA, 20CrNi2MoV, 11 416 a 42 2707, které se používají v jaderné energetice nebo byly za tímto účelem vyvíjeny. Ze záznamů protlačovacích zkoušek byly pomocí vhodných korelačních vztahů vyhodnoceny hodnoty základních napěťových charakteristik zkoumaných materiálů, a to meze kluzu a meze pevnosti. Získané hodnoty byly porovnány s hodnotami zjištěnými konvenční tahovou zkouškou. V práci jsou uvedeny vlastní navržené korelační vztahy a porovnání teplotních závislostí získaných z protlačovacích zkoušek a tahových zkoušek. Bylo provedeno hodnocení mikrostruktury použitých ocelí a fraktografická analýza lomových ploch. Bylo zjištěno, že pro vyhodnocování základních mechanických charakteristik (meze kluzu a meze pevnosti) je nejvhodnější navrhnout vlastní korelační vztahy místo používání všeobecných vztahů z literatury. Také bylo zjištěno, že mechanismus lomu všech ocelí v celém teplotním rozsahu zkoušek (do -40 °C) byl tvárný.
Protlačovací zkouška konstrukčních ocelí za snížených teplot
Němčíková, Eva ; Hůlka, Jiří (oponent) ; Hadraba, Hynek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na porovnání výsledků protlačovací zkoušky na miniaturních discích s výsledky tahové zkoušky konstrukčních ocelí. Pro experimenty byly vybrány oceli P91, 10Ch2MFA, 20CrNi2MoV, 11 416 a 42 2707, které se používají v jaderné energetice nebo byly za tímto účelem vyvíjeny. Ze záznamů protlačovacích zkoušek byly pomocí vhodných korelačních vztahů vyhodnoceny hodnoty základních napěťových charakteristik zkoumaných materiálů, a to meze kluzu a meze pevnosti. Získané hodnoty byly porovnány s hodnotami zjištěnými konvenční tahovou zkouškou. V práci jsou uvedeny vlastní navržené korelační vztahy a porovnání teplotních závislostí získaných z protlačovacích zkoušek a tahových zkoušek. Bylo provedeno hodnocení mikrostruktury použitých ocelí a fraktografická analýza lomových ploch. Bylo zjištěno, že pro vyhodnocování základních mechanických charakteristik (meze kluzu a meze pevnosti) je nejvhodnější navrhnout vlastní korelační vztahy místo používání všeobecných vztahů z literatury. Také bylo zjištěno, že mechanismus lomu všech ocelí v celém teplotním rozsahu zkoušek (do -40 °C) byl tvárný.
Studium koroze panelu letadla v místě bodových svarů v prostředí solné mlhy
Němčíková, Eva ; Doležal, Pavel (oponent) ; Pacal, Bohumil (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na studium koroze svarových spojů panelu letadla v prostředí solné mlhy. Panel se skládá z plechů vyrobených z hliníkové slitiny AlCu4Mg1, které jsou na povrchu opatřeny vrstvou hliníku o čistotě 99,5 % a z úhelníků slitiny AlCu4Mg1 bez povrchové ochranné vrstvy, které tvoří výztuhu. V průběhu experimentu byly sledovány parametry korozního napadení v místech bodových svarů a v oblastech styčných ploch mezi mini. V práci je uvedeno vyhodnocení typu koroze, četnosti výskytu a rozsahu korozního napadení. Po vyhodnocení získaných experimentálních údajů byla určena kritická místa konstrukčního uzlu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.