Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace fair trade
Nídlová, Michaela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Masner, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a fairtradových produktů. V teoretické části je popsáno základní pojetí marketingu, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Praktická část popisuje fair trade jako takový a představeny budou jeho principy a cíle. Bude provedena analýza současných marketingových aktivit. Poté bude vyhodnocen dotazník zkoumající, v jaké míře mají čeští spotřebitelé v povědomí existenci fair trade, účinnost marketingové komunikace a jejich názory na zdokonalení. V závěru jsou shrnuty poznatky z marketingového výzkumu a návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.