|
Support of decision making process in entreprenurship
Procházková, Katarína ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Nábělková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice rozhodování v podnikání.Postupne definuje pojem manažerské rozhodování, management znalostí. Propojení obou pojmů je v Business Intelligence, které dává data do srozumitelné podoby. Jeden ze systémů, které Business Intelligence využívají, je i řízení vztahů se zákazníky (CRM). Je to systém, který napomáhá k uspořádání vztahů se zákazníky, sbíra o nich data a nabízí bohatý zdroj informaci, podle kterých sa dokáže podnik rozhodnout o svých dalších podnikatelských záměrech. Praktická část je věnovaná systému CRM v organizaci AIESEC, která ho každodenne využívá ve svých činnostech. Cílem této práce je navrhnout postup řešení pro CRM, aby ho bylo možné ve vyšší míře využívat na úrovni rozhodování, celkové rozhodování zefektivnit a zrychlit. Navržené jsou dvě varianty, z kterých jsem na základě zadaných kritérií vybrala jednu, která je pro organizaci AIESEC vhodnější.
|