Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hra jako prostředek učení v hodinách čtení a literární výchovy ve 2. a 3. ročníku ZŠ
NÁPRAVNÍKOVÁ, Veronika
Diplomová práce se bude zabývat uplatněním tvořivých metod a forem práce v hodinách čtení a literární výchovy ve 2. a 3. ročníku ZŠ. Těžištěm práce bude dobrá orientace v současné odborné literatuře, v alternativních učebnicích a metodických příručkách. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce představí vyučování čtení z pedagogicko-psychologického pohledu, zaměří se na aspekty didakticko-metodické, na otázky intenzifikace vyučování v hodinách čtení a literární výchovy - možnosti modernizace, optimalizace, racionalizace a efektivnosti. V praktické části práce budou uvedeny zajímavé metody a formy práce, nové netradiční modelové přístupy a efektivní metodická řízení vyučovacího procesu. Práce bude obohacena přitažlivými postupy při procvičování a prohlubování poznatků. Praktická část práce tak nabídne sborník hravých forem práce využitelných v hodinách čtení a literární výchovy. Některé hry budou ověřeny v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.