Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úloha internetu jako média v komerčních komunikacích
Myšková, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce analyzuje vliv internetu na současný marketing v ČR. Teoretická část charakterizuje stručně marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Zaměřuje se zejména na on-line komunikace a popisuje oblast e-komerce. Jsou zde rovněž zmíněny výhody a nevýhody využití internetu jako interaktivního média. Tato část také zahrnuje popis českých internetových uživatelů a vztahu českých firem k on-line komunikacím. Praktickou část tvoří popis kanálů B2B a B2C, jejich výhody a současná situace v ČR. V této části jsou představeny dvě společnosti a jejich internetové strategie jsou podrobeny analýze. Zvláštní pozornost je věnována systémům elektronické výměny dat a provozu e-shopu. Praktická část rovněž přináší návrhy, jak zlepšit internetovou kampaň obou firem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.