Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009
Ješinová, Tereza ; Murray, Stanislav (oponent) ; Malecha, Petr (vedoucí práce)
Název Marketingová strategie klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009 Cíl práce Hlavním cílem práce je vytvoření marketingového plánu pro kluby Holmes Place v České republice pro rok 2009 včetně vyhodnocení prvního čtvrtletí po zavedení tohoto plánu do reality. Marketingový plán musí vycházet ze současné situace klubů Holmes Place i prostředí na trhu. Jeho cílem je dosažení zvýšení zisku společnosti a celkové zavedení značky Holmes Place do českého prostředí. Metoda V práci jsem použila popisnou analýzu, SWOT analýzu a metodu přípravy marketingového plánu. Hlavním informačním zdrojem se stali jednotliví zaměstnanci Holmes Place zodpovědní za dosažené výsledky společnosti. Výsledky Sestavení marketingového plánu klubů Holmes Place v České republice pro rok 2009 zahrnujícího návrhy a doporučení na zlepšení veškerých metod a procesů ovlivňujících prodejní aktivitu společnosti. Představení současné situace, v níž se Holmes Place nachází, slabých a silných stránek a vytvoření efektivního plánu, jak značku v českém prostředí posilnit a zvýšit zisk celé společnosti. Klíčová slova Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingová strategie, marketingové cíle, zákazník, konkurence, segment, cenová politika, distribuční síť. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
1 Murray, Sean Ernest
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.