Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing significance of the presentation of arts in the public space of the Statutory city of Brno
Murdzová, Alexandra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této diplomé práce je upozornit na možnosti prezentace umění ve veřejném prostoru a na jejich přínos pro mareting umění a kulturních institucí. Diplomová práce sa zaměřuje na prostor statutárního města Brna a poskytuje hodnocení přínosu vybraných realizovaných akcií a výsledky mého vlastního marketingového průzkumu. V úvodní části diplomové práce jsou vysvetleny některé důležité teoretické pojmy a souvislosti. Nasleduje popis možností eliminace přístupových bariér veřejnosti k umění pomocí jeho prezentace ve veřejném prostoru. Významná čásť diplomové práce sa zabývá prezentací umění v prostoru obchodního a společenského centra Galerie Vaňkovka v Brně a na konkrétních příkladech demonstruje přínosy spolupráce obchodního centra s jednotlivými umělci či kulturními institucemi. Nejvýznamnejší časť diplomové práce tvoří marketingový průzkum mezi návštěvníky Galerie Vaňkovka. Na vzorku 200 respondentů jsem zkoumala, jak návštěvníci Galerie Vaňkovka vnímají prezentaci umění v prostoru obchodního centra. Dospěla jsem k závěru, že prezentace uměnia v těchto prostorech může významně podpořit marketing umění a kulturních institucí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.