Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Psychologie reklamy
Mukhina, Alesia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem psychologie reklamy a vlivem reklamy na chování a postoje člověka v jeho každodenním životě. Cílem této práce je zjistit, do jaké míry reklama ovlivňuje psychiku a chování lidí, dále do jaké míry je efektivní a jak je její vliv vnímán soudobou společností. Teoretická část zahrnuje vymezení pojmu psychologie reklamy, její historii a typy. Popsány budou také způsoby ovlivňování a manipulace s lidskou psychikou a emocemi. Cílem praktické části je zjistit působení na chování, postoje a přijetí ze strany spotřebitelů ovlivňovaných reklamními médii. Praktická část obsahuje interpretace výsledků výzkumu vzhledem ke stanovené hypotéze. Zahrnuje i rozhodnutí o tom, zda získané výsledky souhlasí, či jsou v rozporu s výsledky stanovenými v teoretické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.